Bij Partners in Telecom willen wij u zo goed mogelijk helpen. Wanneer u vragen heeft, een wijzigingsverzoek wilt indienen of support nodig heeft, dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk. De servicedesk is iedere maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 17.00 uur bereikbaar. U kunt telefonisch contact opnemen via 088-088 4321 of mailen naar servicedesk@ndi.nl Wij proberen u dan direct te helpen, indien nodig zullen wij contact opnemen met uw accountmanager of provider.

Vragen buiten openingstijden

Wanneer u vragen heeft buiten openingstijden van de servicedesk, kunt u een boodschap achterlaten. Ook kunt u ons altijd een email sturen. Heeft u een bericht achter gelaten of een email verstuurd, de eerste volgende werkdag nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Spoed

In sommige situaties is het belangrijk dat er direct gehandeld wordt, bijvoorbeeld als u uw telefoon verloren hebt of gestolen is. Wanneer dit gebeurt buiten onze openingstijden, dan raden wij u aan contact op te nemen met de provider. Hieronder vindt u de directe telefoonnummers van de providers.
KPN 1200 (mobiel) of 08000105 (vaste telefoon)
KPN EEN (NDI) 1200 (mobiel) of 0880889494 (vaste telefoon)
Vodafone 1200 (mobiel) of 0654500100 (vaste telefoon)
Telfort 09009596
T Mobile 1200 (mobiel) 0624001200 (vaste telefoon)

Structurele ondersteuning buiten openingstijden

Wanneer uw bedrijf behoefte heeft aan structurele ondersteuning buiten de regulieren openingstijden, dan kunt u een contract verlengde openingstijden of een piketcontract afsluiten. Bij verlengde openingstijden kunt u op werkdagen van 8 tot 20 uur gebruik maken van onze Servicedesk. Bij het piketcontract krijgt u een pincode voor direct contact met een medewerker; 24 uur per dag, 7 dagen per week.