Biltz is een multidisciplinair bedrijf dat zich sinds 1992 richt op onderhoud in de vastgoed, het transformeren van kantoren, brandwerend afdichten en het stofferen van meubelen. Een veelzijdig speler in de vastgoedmarkt voor zowel investeerders en beheerders evenals corporaties.

Een jaar geleden heeft één van de eigenaren van Biltz een vraag aan meerdere bedrijven gesteld voor het beheren van alle mobiele abonnementen, zo ook aan PIT. Na een grondig vergelijk van alle aanvragen is gekozen voor PIT met als reden dat PIT een proactieve dienstverlener is die zich richt op het ontzorgen van de klant. Waarbij het credo van Biltz ook weer op gaat; ‘vooraf informeren is communiceren, achteraf informeren is irriteren’.

PIT beheert ongeveer 60 mobiele abonnementen voor Biltz. Deze abonnementen worden jaarlijks geanalyseerd op marktconformiteit. Zo wordt gekeken of het belgedrag en het dataverbruik van de medewerkers nog overeenkomt met de prognose. Dan wordt Biltz geadviseerd om de abonnementen ongewijzigd te laten of via PIT te kiezen voor een andere aanbieder. Op deze manier is Biltz er van verzekerd te allen tijde een goede prijs en kwaliteit te hebben. De werkwijze van PIT dient tevens intern bij Biltz als voorbeeld van goede dienstverlening.