Daan Choy

Het begin van een nieuw jaar zorgde bij ons voor een terugblik op het afgelopen jaar. Begin januari hebben wij u de jaarlijkse ‘Klanttevredenheidsmeting’ toegestuurd en de respons was boven verwachting, dank jullie wel hiervoor!. Als rapportcijfer hebben wij van jullie een dikke acht gekregen en hier zijn wij dan ook zeer blij mee. Tijdens de enquête is naar voren gekomen dat jullie zeer veel waarde hechten aan onze persoonlijke service en dat jullie willen dat dit zo blijft. Via deze weg geef ik u mijn woord dat wij de persoonlijke service blijven waarborgen.

Persoonlijke service vinden wij namelijk net zo belangrijk als u en om dit te blijven bieden hebben wij per 1 januari van dit jaar versterking gekregen. Met Martin Schrijver erbij is ons team een bedreven en ervaren accountmanager rijker. Hebt u hulp nodig op het gebied van hosted telefonie, dan is kans groot dat u met Martin in gesprek komt. Zijn kennis op het gebied van telefonie is groot en die deelt hij graag met u. Bent u nog niet bekend met hosted telefonie, dan kunt u een uitleg hiervan vinden in deze nieuwsbrief.

Verder vindt u in deze nieuwsbrief nog informatie over de MultiSim van Vodafone, de facturatie van Telfort en de nieuwe mogelijkheden van KPN op het gebied van bellen via 4G.

Veel leesplezier!

Daan Choy, daan@pit.nl

Wat is Hosted Telefonie? Hosted TelefonieHosted telefonie is een full service Voice over IP (VoIP) vaste telefoniedienst. Uw telefooncentrale bevindt zich in dit geval niet meer bij u op locatie, maar in het netwerk van een provider; een virtuele (cloud) centrale. Hosted telefonie is een uitstekend alternatief voor de aloude telefooncentrale op locatie. Hosted telefonie heeft een groot aantal functies die u zelf kunt instellen en beheren, zoals de optie om mensen in de wacht te zetten, doorverbinden en keuzemenu’s activeren.
Lees verder

KPN zet nieuwe stap in bellen met 4G KPN LogoSneller en glashelder een gesprek tot stand brengen, dat gaat KPN mogelijk maken met de nieuwe techniek VoLTE (Voice over LTE). Tijdens een telefoongesprek schakelt het netwerk nu nog terug naar 3G, maar met VoLTE moet het mogelijk worden om het gesprek plaats te laten vinden op het 4G netwerk. Met de introductie van VoLTe zullen er een aantal interessante verbeteringen mogelijk worden. De totstandkoming van een gesprek zal vier keer sneller gaan dan nu, daarnaast worden VoLTE-gesprekken in HD Voice geluidskwaliteit gevoerd. De gesprekspartner klinkt hierdoor glashelder.
Lees verder

Nieuwe opties Vodafone Mulitsim
Vodafone

Er zijn twee nieuwe opties op het gebied van extra databundels voor de Vodafone MultiSim gebruiker. Wilt u hier gebruik van maken, dan dient dit op het hoofdnummer (waar de MultiSim aan gekoppeld is) in te schakelen. U kunt dit zelf via MyVodafone aanzetten of via onze servicedesk regelen. De extra opties moeten per gebruiker apart worden geactiveerd.
Lees verder

Introductie Signaal Herhaal 3G (vervanger Femto-repeater)
KPN Logo

In kantoren of andere grote panden zijn er nog wel eens problemen met de mobiele dekking, KPN biedt hier nu een oplossing voor. Iedereen die gebruik maakt van het KPN-netwerk, KPN-, Telfort- en Hi-gebruikers, kan ‘Signaal Herhaal 3G’ gebruiken. Het apparaat is geschikt voor het verbeteren van de mobiele dekking van ruimtes tot 200 vierkante meter.
Lees verder

Facturatie per e-mail door Telfort
Telfort Logo

Veel providers doen het al, maar sinds 1 maart jongstleden is ook Telfort helemaal overgestapt naar digitale facturatie. Om de overstap zo geruisloos mogelijk te laten verlopen, stuurde Telfort al sinds december 2014 de factuur zowel per e-mail als per post naar haar klanten.
Lees verder